ממשיכים במורד

ערב טוב לכולם!

בעוד ישראל ממשיכה להפסיד במלחמה, התובע בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג החליט להעניש את אזרחי ישראל. במקום לאפשר לאזרחי ישראל קצת מנוחה מהזקן הדמנטי שהשתלט עליה, הוא החליט לכלוא אותו פה ולהטריף אותו באמצעות נציגת הפסיכיאטריה של בית ראש הממשלה. הביזיון שאליו הגענו, בגלל התעלמות מוחלטת מהדרך שבה מלחמות בישראל התנהלו עד עכשיו, היא עוד כתם על “מורשת” ממשלת הזדון ועוד סיבה לכך שהמקום היחיד בו יהיו דברים על שמו של האיש הנורא הזה הוא הרשות הפלסטינית.

עוד תוצאה של מריחת המלחמה בכמה חודשים מעבר למה שצריך היא שחיקת המילואימניקים והסדירים. הצבא לא בנוי למלחמות כל כך ארוכות וכוח האדם כבר מתוח עד הקצה. בפריווילגים בקואליציה אף אחד לא מעז לגעת, וכך הנושאים בנטל הצבאי נאלצים לקחת על עצמם עוד ועוד עד לסכנת קריסה. חלקם כבר קורסים כלכלית, חלקם עוד לא יודעים את זה וחלק גדול קורס מנטלית ובורח מהצבא. למרות כל הפקודות והחוקים, המילואים בישראל בנויים על התנדבות. בשנה שעברה הממשלה הצליחה לעצבן חלק גדול מהם ולגרום להם לא לרצות להתנדב. בשבעת החודשים האחרונים שחקו חלק מהם עד דק כך ששוב יהיו כאלה שלא ירצו לחזור. מספר חיילי המילואים הולך לקטון מאוד בשנים הקרובות, ואם תהיה חזרה של ממשל צבאי או רצועת ביטחון בדומה למה שהיה בלבנון, יהיה שם משבר של ממש.

בינתיים בחלקים אחרים של ממשלת הזדון יש עסקים כרגיל. המפלגה שכל היום מקשקשת בשכל על מפא”י מתגלה כמושחתת הרבה יותר, עם הטבות תחבורה לפי מפתח של עזרה בפריימריז. באופן לא מפתיע, אף אחד לא באמת הופתע מהתחקיר של דרוקר. היה ברור כבר מזמן שריח של סירחון עולה מעל הליכוד ועכשיו התגלה קצה הקרחון. אם יחפרו מספיק, אני בטוח שיגלו שהיסודות נראים שם כמו בית עץ אחרי מתקפת טרמיטים. את התוצאה כולנו ראינו לפני שבעה חודשים. כולי תקווה שהמפלגה הזאת תעבור מן העולם ונכסיה יעברו לאוצר המדינה. לפחות שמשהו טוב יצא מהמדמנה הזאת.

ולסיום, כפי שחזו רבים, בני גנץ ממשיך מסורת מפוארת של רבי אלופים שהגיעו לפוליטיקה והתגלו כחסרי תועלת. מישהו חייב לספר לו שאם מציבים אולטימטום והצד השני אומר תוך שעה “לא”, צריך לממש אותו באותו רגע ולא להמשיך לאיים. הוא יכול לספר לעצמו עד מחר על השפעה וחשיבות, אבל באמת שזה חסר משמעות. אם ביבי רוצה קבינט מצומצם שיקשיב לו ולא קבינט מוקלט עם החוכמולוגים מהליצנות הדתית, הוא יכול להחליף את גנץ ביס מן אחר. ממילא יש לו מספיק קולות בראש כדי למלא פרוטוקולים שלמים.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 לממשיכים במורד
  • motior
    26/05/2024 ב19:58

    המצב ממש מייאש 🙁

    הגב
    • nadavs • כותב הפוסט •
      01/06/2024 ב18:12

      וזה רק הולך ומחמיר 🙁
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.