קפיצה לתהום

בוקר טוב לכולם!

השבועות האחרונים עוברים עלינו בסימן של התעללות פסיכולוגית. בכל פעם שנראה שאין עוד לאן לרדת, מתברר שיש עוד קומה מלמטה. הכנסת סיפקה לנו לא מעט רגעים כאלה בשנה וחצי האחרונות, אבל השבועיים האחרונים היו מכוערים במיוחד. עם כל יום שעובר נראה שהדבר החכם ביותר שעשו מתכנני מערכת המיסוי הישראלית הוא ניכוי המס במקור לשכירים. אם תשלום המיסים היה נעשה ידנית, כבר מזמן היה כאן מרד מיסים שהיה מפיל את הממשלה על הברכיים.

המופע הגרוטסקי הראשון היה החלת דין הרציפות על חוק ההשתמטות. ההקצפה המטופשת של חסרי הבינה על כך שמדובר בחוק של ממשלת השינוי מגוחכת לחלוטין, הרי קרה פה משהו רק לפני פחות משנה. זה לא כל כך מעניין את המחוברים לעטיני השלטון, אבל כן מעניין את כל השאר. חברי הליכוד, כמיטב המסורת, איימו ודיברו וצעקו והצביעו בעד (חוץ מצדיק אחד בסדום שהבין שהוא עלול לגרום לצבא לקרוס מיידית אם יצביע בעד). גוטליב אפילו הגדילה ואמרה שהצביעה בעד כדי לעשות דווקא בגלל המחאה. בכל שקית שרימפס, אריזת סמרטוטים ומיכל ואקום יש יותר עמוד שדרה מכל הליכוד ורשימת הציניות הדתית יחד. המלמולים של “עניין טכני” לא עובדים על אף אחד, בטח לא הקשקושים של אדלשטיין שכדאי לו להתרחק מלוחמים ומשפחותיהם, אחרת יתגעגע לימיו כאסיר ציון.

כמה ימים אחר כך התברר שכשמדובר בעניינים של מפלגות אחרות, אפסי הליכוד פתאום כן מגלים יכולת התנגדות. חוק הרבנים של דרעי, ה”מתון”, ה”שקול”, ה”אחראי”, לא עלה להצבעה אחרי שהובהר שאין סיכוי שיעבור. כל מי שהאמין ש”יהדות התורה הם קיצוניים, בש”ס יותר מתונים בנושא המלחמה” מוזמן לקנות קרקע להשקעה ממערב להרצליה. מה שמעניין את דרעי וחבריו זה להזרים כסף לאנשים שלא כשירים להשתמש בידית של דלת. תומכי יהדות התורה נראים כבעלי עקרונות אמיתיים ולא סתם ג’ובים, למרות שלא ברור לי אם סיסמת “נמות ולא נתגייס” תעמוד במבחן המציאות.

לסיום, מחולל הנזק הראשי, השמוק הדמנטי, לא מפסיק לירות לכל הכיוונים ולוודא שהוא יהיה ראש הממשלה האחרון. לנסראללה הוא ויתר על הגליל, לאמריקאים הוא תוקע אצבעות בעין באופן מופגן כדי לקרוץ לתומכים שהוא חושב שנשארו לו ולכל שאר הציבור הוא משתין על הראש עם הכניעה לחרדים כדי למשוך עוד יום בתפקיד. נפלנו חזק מאוד, ולצערי נראה שכרגע אין דרך לצאת מהתהום.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

תגובה אחת לקפיצה לתהום
  • motior
    20/06/2024 ב17:57

    אכן נפלנו חזק.
    לגבי החרדים, יש לי הרגשה שהם יחיו ולא יתגייסו. כולל חרדים תומכי ש”ס

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.